KÉRDŐÍV járóbeteg részére

Kedves Betegünk!

Intézetünk Vezetése szeretné a szakrendelői ellátás színvonalát javítani, s ehhez elengedhetetlenül szükséges az, hogy megismerjük az Ön véleményét.
Kérjük, ossza meg velünk az itt szerzett tapasztalatait, az ellátásról kialakult nézeteit: fordítson egy kis időt ezen KÉRDŐÍV kitöltésére.
Segítőkész közreműködését köszönjük!
Szakrendelés
I. Általános kérdések
1. Az Ön neme:
2. Az Ön életkora:
3. Az Ön legmagasabb iskolai végzettsége:
4. Ki küldte Önt a szakrendelőbe, gondozóba?
II. Az ellátás elérhetőségére vonatkozó kérdések
5. Hogyan jutott be a szakrendelésre?
6. Mennyire elégedett az intézmény elérhetőségével az előjegyzés kérésével kapcsolatban (telefon, e-mail)?
7. Mennyi időre kapott előjegyzést?
8. Ellátásra került-e Ön azon a napon, amelyen a sürgős beutalót bemutatta?
9. Mennyi időt várakozott az előjegyzett időponthoz képest?
10. Leginkább hol kellett várakoznia?
III. Egészségügyi szolgáltatásokra vonatkozó kérdések
11. Mennyire volt elégedett a Betegfelvételi Iroda munkatársainak segítőkészségével, magatartásával?
12. Kapott-e felvilágosítást betegségéről, a tervezett vizsgálatokról, gyógykezelésekről?
13. Elfogadta-e Ön az orvos által tervezett kezeléseket, vizsgálatokat?
14. Mennyire volt elégedett az orvos viselkedésével, modorával?
15. Mennyire volt elégedett az asszisztensek, gyógytornászok, adminisztrátorok segítőkészségével, magatartásával?
IV. Egészségügyi szolgáltató környezetének megítélése
16. Mennyire volt megelégedve az intézeten belüli útbaigazítással, tájékoztatással (eligazító táblák, kijelzők)?
17. Mennyire volt elégedett a várakozóhelyiségek komfortosságával, tisztaságával?
18. Mennyire volt elégedett a rendelő komfortosságával, tisztaságával?
19. Amennyiben használta, milyen mértékben volt elégedett a WC, mellékhelyiség tisztaságával?
V. Összegző vélemény
20. Összességében Ön mennyire elégedett a kapott ellátással?